Veelgestelde vragen
Over uw bestelling
- Wat moet ik doen als ik datgene wat ik wil bestellen niet kan vinden in de webwinkel?
Stuur een E-mail met daarin uw vraag èn uw telefoonnummer. Is het lastig uit te leggen? Bel ons: 0183-442012 - Wat moet ik doen als ik een ’spoedje’ heb?
Vermeld het bij de opmerkingen en bel ons: 0183-442012 - Kan ik op rekening betalen?
Als u klant wordt dan kunt u op rekening betalen. Wij houden ons het recht voor dat privilege in te trekken als de betalingen regelmatig langer dan noodzakelijk op zich laten wachten. Voor het klant worden: volg de procedure bij het afrekenen en maak een account aan.
Verzending en ophalen
- Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per product en worden zichtbaar in de laatste fase van uw bestelling.
Bijvoorbeeld: Kaarten: + €2,50 / (kleur)boeken: + €4,50 / Posters (in koker): + €7,50
Een bestelling van 50 euro of meer wordt franco verzonden. - Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt verzonden?
Wij streven ernaar uw bestelling z.s.m. te verzenden, maar we proberen uw bestelling altijd binnen 2 werkdagen te verzenden. - Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
U krijgt van ons een berichtje als uw bestelling klaar ligt. - Onze openingstijden
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. - Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling in Andel op te halen?
Na het bericht dat uw bestelling klaar ligt, hebt u 5 werkdagen de tijd om uw bestelling op te halen. Lukt het niet binnen die tijd? Neem even contact op. - Hoe kan ik betalen bij ophalen?
U kunt zowel cash betalen als betalen met uw Pinpas.
Retourneren en problemen
- De bestelling is beschadigd. Hoe wordt dit opgelost?
Als uw pakketje of kokerbeschadigd binnenkomt, raden wij aan om altijd direct een foto te maken. Als uw product vervolgens ook beschadigd is, hebben wij bewijs om de vervoerder aansprakelijk te stellen. We proberen het in ieder geval altijd op te lossen.